miércoles, 21 de junio de 2006

Otra reflexión sobre el Corpus


Son muchos los comentarios que he recibido sobre el tema de la procesión celebrada en Maceda el domingo pasado. Independientemente de que estemos en un estado sin confesión religiosa que apuntaban algunos, y que estamos en una civilización gobernada por la ciencia en la que la religiosidad no tiene sentido. Sobre eso no estoy del todo de acuerdo pero lo que queria comentaros hoy es otra cosa y para ello me he servido de una foto publicada en www.macedavirtual.com.

Analizando la procesión como un acto social, un acto cultural, tradición, como lo querais denominar, un acto en el que participan gran cantidad de habitantes de Maceda, la participación en la realización de las alfombras de flores, considero que la procesión tiene su importancia. Pues resulta que si nos descuidamos el sacerdote tiene que hacer carrera de obstaculos para rendir los honores en cada uno de los altares, para ejemplo, la foto en la que un vehiculo esta aparcado casi encima. Creo que durante las novenas de los Milagros se impide aparcar en ciertas zonas, o durante las fiestas de carnaval, o en la zona donde se hacen la entrega de premios en las carreras ciclistas.

¿Por qué no se colabora en la organización igual?

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Troca o tema, aínda que non estás de acordo co da Ciencia e a Relixión (un bo tema a debater noutro intre):

Supoño que o que xestiona o tema e o concello, aínda que como case sempre se fai mal, ó final depende da vontade do cidadán, seguramente que o macedán ten hoxe máis respecto polo entroido que por esa procesión, é o que hai. os tempos cambian.

07:53  
Anonymous Anónimo said...

Eu fai anos que non estou en Maceda, eu recordo a procesión solemne, a exposición do santisimo, o altar que facian os propios veciños, eu como persoa relixosa apoio a que a religión ten que ser dos creentes, non pode ser dirixida nin apoiada desde os estamentos publicos dun estado aconfesional, ahora ben, como acto público ten que ter a mesma categoria que calquera outro, si se cortan as ruas cos felos, co ciclismo, ca festa medieval (no seu desfile van menos ciudadanos que na procesión do corpus) pois unha dotación extraordinaria e os municipales que traballen hora e media ese domingo. Xa verias si multasen como non aparcaban.

08:56  
Anonymous Anónimo said...

Pois o señor alcalde estivo elí, sobor das nove e media da mañan, e non dixo nada. ¿ Sera que, tamben, se esta volvendo un apóstata ? Porque o tal coche xa estaba alí a esas horas.

15:20  

Publicar un comentario

<< Home