jueves, 9 de agosto de 2007

Fiestas 07

Se han terminado las fiestas, ha habido para todos los gustos, para unos bien, para otros mal, ... he decidido poner un espacio para que libremente manifesteis lo que os han aparecido... ya me contareís.

30 Comments:

Anonymous Anónimo said...

DE BUENA FUENTE:
PRIMERA CRISIS DEL GOBIERNO BIPARTITO MUNICIPAL:
Testigos han presenciado la bronca, con palabras malsonantes entre el SR. ALCALDE Y LA SRA. TENIENTE ALCALDE POR LA PRECIPATIÓN DEL PRIMERO EN EL TEMA DEL CASTILLO. AL PARECER ELLA LE ACHACABA LA FALTA DE TACTO Y DE ARGUMENTOS LEGALES Y LA DE DAR ILUSIONES FICTICIAS AL PUEBLO DE MACEDA.

07:25  
Anonymous Anónimo said...

Como se pasa la gente.
No hagais caso a esos dimes y diretes. Lo más importante es estar unidos para acabar con la deleznable explotación de nuestra gran seña de identidad como macedanos, nuestro Castillo.

12:23  
Anonymous Anónimo said...

Basta xa de estupideces, e analicemos feitos consumados:
1.- Ninguén quere a ese "individuo" no Castelo, sexa da ideoloxía que sexa.
2.- Todos o queremos botar.
3.- O Concello fixo o que tiña que facer.
4.- Xabier fixo o que tiña que facer.
5.- Poderase conseguir ou non, pero nunca ningún veciño e ningún partido (PP) poderá decir que non se intentou.

07:46  
Anonymous Anónimo said...

Sobre as festas:
Moi ben, foi unha mágoa que o tempo o luns e martes non axudara.
Por certo sempre se pode mellorar, e seguro que o faran. Pero o do venres en Maceda foi un ¡¡¡EXITAZO!!!

07:48  
Anonymous Anónimo said...

Hay que dejarse de tonterías y passar a la acción: prpongo una sentada vecinal diaria en la puerta de castillo con bica, licorcafé y buena compañía!!!

09:03  
Anonymous Anónimo said...

Creo que el Sr. Alcalde debe concertar una rueda de prensaa popular, donde todos podamos preguntar y salir de dudas con el tema del Castillo.
Es verdad su discrepancia con la tenienye alcalde?
Si se va por la vía judicial es posiible perderla y en todo caso habría que inemnizar millonariamente al sr. Palomares?
Es cierto que se está ejerciendo presión dsde el bipartito galego sobre el Sr. Palomares que como todos sabemos ha cambiado de chaqueta y es ahora bloqueiro?
Reconoce el Sr. Alcalde cierta precipitación sin tener antes uyn informe jurídico?

Una cosa es lo que queremos todos: QUE SE VAYA PALOMARES y otra son las infundadas ilusiones que nos hace senntir el Sr. Alcade.....

11:46  
Anonymous Anónimo said...

O alcalde non vende ilusións, executou un mandato do pobo de Maceda: rescindiu o contrato e denunciou o trapicheo do energúmeno este co PP.

12:53  
Anonymous Anónimo said...

infundadas......tú si que eres infundada PPPpppppppp.

12:54  
Anonymous Anónimo said...

Notouse o cambio nas festas, xa estou esperando polas do 2008. O Palomanes donde millor esta é na sua casa, que vaia con deus. Eu non o vou botar de menos.

19:15  
Anonymous Anónimo said...

Moito falar e polo de pronto Palomares siguer asomándose as almenas.
¿Qué fixo o Sr. Alcalde a parte de falar de máis?
Que o demostre.!

11:34  
Anonymous Anónimo said...

CREO QUE DEBEMOS PASAR A LA ACCIÓN:
PROPONGO UNA SENTADA POPULAR TODOS LOS DIAS A LAS SIETE DE LA TARDE EN LA PUERTA DEL CASTILLO.

12:04  
Anonymous Anónimo said...

Qué se ha conseguido desde que el Sr. Alcalde anunció el final de la concesión del castillo?
Solamente cabrearnos más.
Es fácil hablar, pero lo jodido es pàsar a la acción y precisamente el Sr. Alcalde parece ser representante de clases pasivas.
Porque el Sr. Alcalde no deja todo esto en manos de la Sra. Teniente Alcalda que es sin duda mucho más decidida?

00:37  
Anonymous Anónimo said...

Basta xa de estupideces, e analicemos feitos consumados:
1.- Ninguén quere a ese "individuo" no Castelo, sexa da ideoloxía que sexa.
2.- Todos o queremos botar.
3.- O Concello fixo o que tiña que facer.
4.- Xabier fixo o que tiña que facer. Rescindir o contrato.
5.- Poderase conseguir ou non, pero nunca ningún veciño e ningún partido (PP) poderá decir que non se intentou. Ao mellor os do PP terían que explicar de quen foi a idea de asinar un contrato nesas condicions.

08:08  
Anonymous Anónimo said...

Pero lo que quiere el pueblo son resultados y por ahora no se ha conseguido nada de nada, o sea que el Sr. Alcalde presenta una ineficacia total.
POR LA BOCA MUERE EL PEZ!

09:20  
Anonymous Anónimo said...

Y para el de las 8 h y 8 min:
Yo no te insultado y nunca diré, aunque pueda pensarlo, que lo que escribes tú son ESTUPIDECES!

09:23  
Anonymous Anónimo said...

Pero o que quere a xente de Maceda son xente honesta (non caciques para colocar os seus fillos), e ata o de agora non a houbo no Concello de Maceda. Primeiro honestidade e despois resultados.
E tranquilo tanto ao BNG com ao PSOE non lle daran 30 anos de oportunidades como tuvo o PP.

09:24  
Anonymous Anónimo said...

Unha cousa é insultar, nada máis lonxe da miña intención e pido disculpas se é así como o interpretas, e outra calificar o escrito como estupideces, algo no que me reafirmo.

09:26  
Anonymous Anónimo said...

Creo que os falta serenidad y sentido democrático. No soy nacionalista pero respeto vuestras ideas. Creo que cada cual puede pensar lo que quiera y por eso creo que también dme debeis respetar. Pero yo sé que a veces aflora en vosotros un sentimiento estalinista que os maniata y que os hace reer que sólamente lo mejor está de parte del nacionalismo, aunque teneis que reconocer que gracias al nacionalismo, tanto eddeechas como de izquierdas, ha habido en siglo XX y XXI centenares e milloners de muertos y de huérfanos.

10:18  
Anonymous Anónimo said...

Xente honesta hai no PP, no BNPG e no PSOE. Tamén hai crápulas no PP, no BNPG e no PSOE. E por último tamén hai xente boa que as veces se equivoca no PP, no BNPG e no PSOE.

10:21  
Anonymous Anónimo said...

Pero quen está falando do PP, do BNG ou do PSOE, estades a presupoñer moitas cousas. Ei o que se está a debater e se o Alcalde obrou ben ou non, e para mín fixo o que tiña que facer outra cousa será o resultado da súa acción, pero son variables que o concello de Maceda non controla.
Pedir a dimisión ou decir que non fixo nada(ben ou mal) é unha estupidez.
Sobre o comentario das 10.18 non vou decir nada. Porfavor leccións de democracia e respecto a xustas.
Sobre a festas facede unha enquisa e con todo o que se pode mellorar, que se pode, preguntade a xente e que compare as deste ano coas anteriores.

12:32  
Anonymous Anónimo said...

Sigo pensando que después de la "espantá" del Sr. Alcalde con respecto al Castillo ha habido un silencio espectacular:señal de que después de haber hablado de más, los asesores jurídicos le han aconsejado prudencia, cosa que le faltó. Y hay silencio posiblemente porque el Sr. Palomanes en un alarde camaleónico se ha pasado a las filas del BNG (política lingüistica), y es casi seguro que QUIN o quien sea le ha recomendado a Javier que no menee más el asunto.

13:38  
Anonymous Anónimo said...

Pra opinar hai que estar ben informado. "Política Lingüística" non quixo soltala o PSOE nas negociacións do verán do 2005. Xa sabemos por que e pra que. O BNG non ten competencias nesa área. Unha aclaración: O BNPG non existe dende 1982 que se disolveu xunto coa ANPG pra conformar o BNG.

16:01  
Anonymous Anónimo said...

Eu son do BNPSCdM (Bloque Nacional-Popular-Socialista-Comunista de Maceda). As veces equivócome e as veces teño razón. Sempre discuto comigo mesmo por ambos motivos. A miña parte nacionalista dí que lle temos que cambiar o nome a este pobo: Mazeda. A miña parte comunista dime que temos que cambiar esa c por unha Ç que parece a fouce da forza do traballador do campo. A miña parte popular dí que mellor deixalo como está que xa se borrará a c soa co paso do tempo ou virán da deputación a pintala cando as próximas eleccións.

00:51  
Anonymous Anónimo said...

El de las 0h. 51 minutos: menudo colocón de pegamento tienes. Háztelo mirar.

01:41  
Anonymous Anónimo said...

De tódalas maneiras dende que Xabier tomou a deecisión de rescisión do contrato do castelo ate agora NON TEMOS MÁIS INFORMACIÓN sobre o asunto.Hai un silenzo total. Qué está pasando? Sería conveninte que Xabier se pronunciase para despexar todos istes bulos. NON?

10:41  
Anonymous Anónimo said...

Las fiestas son lo de menos si conseguimos quitarle el Castillo al Palomanes.
Qué esperamos? Un largo y aburrido juicio de al menos 2 años? Qué le tengamos que indemnizar con varios millones de euros? A que nos diga el BNG o el PSOE que ya no es intocable?
Voto por una manifestación multitudinaria diaria a la puerta. Quién se apunta?

20:21  
Anonymous Anónimo said...

Estou totalmente de acordo. deberíamos constituir unha PLataforma Popular (ainda que sexa a marxen dos partidos) que reivindique o Castelo e que organice as protestas.

22:54  
Anonymous Anónimo said...

Estou totalmente de acordo. deberíamos constituir unha PLataforma Popular (ainda que sexa a marxen dos partidos) que reivindique o Castelo e que organice as protestas.

22:54  
Anonymous Anónimo said...

Tengamos una xuntanza popular. Orgañicemosnos. xa que o axuntamento está en stand-by fagamos unha orgañización para presionar ao Sr. Palomanes e o goberno da Xunta para que nos den o noso: o CASLELO.

11:37  
Anonymous Anónimo said...

PODER POPULAR!
POR UMHA ASSAMBLEA DEMOCRÁTICA PARA A REIVINDICAÇOE DO CASTELO!!!!

11:55  

Publicar un comentario

<< Home