viernes, 7 de septiembre de 2007

Por petición popular

Ha surgido un nuevo debate en este blog... "el sueldo del alcalde". A mi me faltan argumentos y lo más importante, datos concretos sobre el tema para hacer una afirmación categórica. Desconozco si el alcalde cobra o no, si cobra mucho o poco, o suficiente.

Prefiero valorar las actuaciones y sobre todo las deficiencias y mejoras que se pueden aplicar a nuestro pueblo. He recibido varios correos a elmuerdagovivo@wanadoo.es solicitando la apertura de este debate y abierto queda.

Si teneís alguna opinión al respecto, ya sabeís, como siempre... Manifestarla.

68 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ser alcalde non é un traballo. Ser alcalde dunha vila como Maceda implica estár as 24 horas á espreita.

Xabier sabe facelo. Fala cos veciños a calquera hora do día, e non só nas 4 horas reglamentarias. O anterior alcalde estaba no Concello un par de horas, non cobraba, pero o resto do día non se lle vía o pelo.

Para min o problema non vén en cobrar 1500 euros se o alcalde está para servir á vila e aos seus cidadáns. Ogallá fagan ben as cousas e xa veredes como ninguén fala dos 1500 euros. Se Maceda acada o desenvolvemento que merece, qué carallo son 1500 euros?

12:25  
Anonymous Anónimo said...

Seguramente o que fai estas afirmacións das 12:25 debe ser como mínimo primo de Xabier.
Creo que é un mal exemplo cobrar 1,500 euros tendo en conta que non ten dedicación exclusiva eque encima gana outro tanto como diputado provincial o que supón un total de 3000 euros ó mes: BO SUELDO que xa quixéramos os que traballamos máis de 10 horas ó día.
O alcalde de pequenas vilas e pobos non debería cobrar nada, debería de ser desinteresado e nonj cargar a arcas municipais, que no caso de Maceda están
valeiras.
A este paso o posto de alcalde de Maceda vai a pasar a ser unha PROFESIÓN........

13:01  
Anonymous Anónimo said...

YO TAMBIÉN ESTOY DE ACUERDOM EN QUE EL ALCALDE NO DEBERÍA COBRAR NADA.... DEBERÍA DE SER DE FORMA DESINTERESADA. ESTÁ DESANGRANDO EL PRESUPUESTO MUNICIPAL.

13:05  
Anonymous Anónimo said...

Bos días amigos.

A min tamén me parece excesivo cobrar 1500 € o mes por catro horas de traballo, que ninguen se esqueza que a esto sumanselle as dietas de desprazamento e manutención que soen ser bastante elevadas nestes casos.

Eso si puntualizar que Xabier Oviedo xa non é diputado provincial.

Saudos

14:28  
Anonymous Anónimo said...

claro,traballar de gratis....responsabilidade sobre todo un pobo e de gratis...canta intelixencia dios mio....

00:44  
Anonymous Anónimo said...

O servicio a comunidade é un sacrificio persoal.
O Sr. Alcalde debería renunciar ó seu soldo que debería empregarse para causas humanitarias no concello: que hai moitas.
Ese desesprendemento desinterasado e anónimo do soldo de alcalde proporcionaríalle un luar nos nosos corazóns.

10:21  
Anonymous Anónimo said...

Dende o meu punto de vista o salario do alcalde é moi excesivo, quen cobra no concello de Maceda 1500 € por traballar 4 horas???

Eu vexo os o posto de alcalde coma un servicio a sociedade e non coma una cuestión de enriquecemento económico persoal, acaso o alcalde gañaba no seu traballo 1500 € por media xornada???

Son preguntas que fican no aire e que quizais non demostren moi bos comenzos.

10:24  
Anonymous Anónimo said...

home carallo¡¡¡moitos dos que critican agora, alegranse de que maceda vaia pa baixo, pero imos parribaaaaaa¡¡¡que carallo decidedes agora¡¡¡onde estivestes todos estes anos¡¡ahhh, o de esconderse detras do anonimo faino calqueraaaaaa¡¡¡¡en fin

12:30  
Anonymous Anónimo said...

O do último comentario: estou de acordo en que hai que apoiar a Xavier para sacar a Maceda dun olvido de séculos, pero estamos a tratar o tema de o soldo do alcalde que non ten nada que ver. Creo que é excesivo si non é con dedicación exclusiva e ainda así!.Hai que eixarse de leiras e si Xavier é tan filantrópico e desprendido debe renunciar a esta animalada de soldo. Por certo non sei a que ven o crear unha GALEGOESCOLA, con eses cuartos poderíanse facer cousas máis importantes......

13:34  
Anonymous Anónimo said...

O do último comentario: estou de acordo en que hai que apoiar a Xavier para sacar a Maceda dun olvido de séculos, pero estamos a tratar o tema de o soldo do alcalde que non ten nada que ver. Creo que é excesivo si non é con dedicación exclusiva e ainda así!.Hai que eixarse de leiras e si Xavier é tan filantrópico e desprendido debe renunciar a esta animalada de soldo. Por certo non sei a que ven o crear unha GALEGOESCOLA, con eses cuartos poderíanse facer cousas máis importantes......

13:35  
Anonymous Anónimo said...

El o la que tiene tanto interés en saber los emolumentos del alcalde, debería empezar por "sanear" su casa: los dineritos que malgastaron el dúo calavera Julito/Gregorio y que no devolvieron. Aquello si que era de juzgado de guardia. Y los dos pasean tan ricamente por Maceda. ¡Que vergüenza!

22:32  
Anonymous Anónimo said...

Canta palabreria, que facil e opinar da vida dos demais. Eses que falan de altruismo, que miren na sua vida a ver canto altruismo practican. O sr alcalde que non cobre, e damoslle limosna todos os veciños para que viva, eso por unha parte, e por outra todo traballo debe de ser remunerado, os que falan das catro horas saben que son 24 horas de disponibilidad , que esta fisicamente no concello catro horas, pero por a tarde esta xestionando outras cosas nos pobos e no mesmo Maceda. Os fis de semana tamen se traballa. Sinceiramente moita xente que opina neste blog di moitas tonterias. Podiamos ser algo mais constructivos e non decir tanta tonteria e sobre todo non falar do que non se sabe. A igrancia e moi atrevida y o anonimato mais.
carmen

07:52  
Anonymous Anónimo said...

1) Ten que cobrar ou non?
Un alcalde que traballe 4 horas no Concello e dedica todas as tardes e as fines de semana á vila de Maceda e aos seus habitantes precisa cobrar un soldo, pois senón tería que vivir do aire.


2) É moito 1500 euros? non me parece tanto, é unha cantidade lóxica se pensamos na súa responsabilidade.

08:02  
Anonymous Anónimo said...

Porqé sempre estamos miranto atrás? O do Xulito e Gregorio xa pasoua a historia.
Creo que o ALCALDE non ebería cobrar máis cas dietas, que xa son moitos cartos (posiblemente o doble que os 1500 euros).
Dende logo sí Xavier o fai por Maceda que sexa gratis e así empregamos ises cartos en obras nenéficas!

08:37  
Anonymous Anónimo said...

PROPOÑO o SR. BLOGGER OTEMA DA GALEGOESCOLA....

08:39  
Anonymous Anónimo said...

Propoño saír todos/as do anonimato e xogar limpo. Eiquí hai trampa.

15:35  
Anonymous Anónimo said...

Propoño saír todos/as do anonimato e xogar limpo. Eiquí hai trampa.

15:35  
Anonymous Anónimo said...

Quero saber eu quen gaña en Maceda 1500€ por 4 horas diarias, quero saber eu que traballador o gaña.
Podo entender que si o señor alcalde decide ter dedicación exclusiva se poña un soldo digno, pero 1500€ paréceme DEMASIADO DIGNO.
Os de BNG solo sabedes recordar o do Julito/Gregorio, os do PP do Bieito...suma e sigue, non me extraña que vaia esí o pobo cas grandes mentes intelectuales existentes, xa me aburre ver como decides sempre o mesmo, como di un refrán, auga pasada non move muiño.

17:07  
Anonymous Anónimo said...

Vexo que a mezquindade abonda moito por eiqui. ¿Canto ten que cobrar un alcalde?
Que tiña que abandoar o seu traballo e cobrar 3000?
Porfavor, calquera sabe que hai postos tanto na empresa privada como na administración que o que se paga non son horas (que tamén) se non a responsabilidade, e un alcalde ten moita.

20:25  
Anonymous Anónimo said...

XAVIER é o primer alcalde que se pon un gran soldo (non nos olvidemos que son 1,500 euros máis o doble de dietas) VAIA CHOLLO CARALLO. DE maior quero ser alcalde de Maceda

10:53  
Anonymous Anónimo said...

QUE JULITO E GREGORIO REINTEGREN O DIÑEIRO ESTRAGADO. QUE PAR DE SINVERGONZAS!!!

10:57  
Anonymous Anónimo said...

Siempre estáis mirando al pasado. El nacionalismo no es más que una vuelta al pasado primigenio, remontándose hasta Atapuerca. El primer gallego posiblem,ente no sabía cantar el Fogar de Breogán.

12:28  
Anonymous Anónimo said...

Creo que sería interesante que Javier nos diga la VERDAD: cuanto gana entre sueldo y dietas.......

12:30  
Anonymous Anónimo said...

ESo as CONTAS CLARAS.
ESE SOLDO E AS DIETAS DO SR. ALCALDE PAGÁMOLOS TODOS: QUE SEXAN PÚBLICOS!!!

12:41  
Anonymous Anónimo said...

Hai ppeperos, que mal o levades. Ja, ja.........

12:50  
Anonymous Anónimo said...

Se en MaCEDA pedíramos contas,destes últimos 28 anos, alguns de vos estabades no carcere, por ladrons, caciques, e corruptos.

12:52  
Anonymous Anónimo said...

Ala! porque no trabajamos todos por amor al arte, vamos a renunciar todos a nuestro sueldo y a trabajar sñolo por y para la sociedad, ala! a ver... quien es el primero? Je,je,je,je...debo ser la unica persona a la que 1.500 € no le parece mucho sueldo para un alcalde de un pueblo como Maceda, aunque la mayoría de nosotros no los cobremos, pq no trabaja sólo las 4 horas que está en el Concello, pq desempeña un cargo de mucha responsabilidad, pq tampoco es tanto dienro para los sueldos de politiquillos que hay por ahí, pq prefiero que cobre y trabaje a que no cobre y no la rasque como hasta ahora, pq estamos empezando y no le damos opción a comprobar si merece o no el sueldo, y sobretodo...pq le da motivos a los PEPEROS RESENTIDOS para quejarse por algo, que se quejen, que se quejen, que ya les toca! Ja!

14:13  
Anonymous Anónimo said...

Julito e Gregorio ó cagarrón!!!!!

15:54  
Anonymous Anónimo said...

Julito e Gregorio ó cagarrón!!!!!

15:54  
Anonymous Anónimo said...

Siempre anclados en el pasado.
Como acto e buen regidor insto a Javier a renunciar a su sueldo y a sus dietas: posiblemente gane un total de 3000 euros.

08:34  
Anonymous Anónimo said...

Coido que un alcalde der esquerdas e nacionalista debe ser máis tansparente: que públicamente informe do que gaña ó mes en toal: soldo+primas e dietas.

09:07  
Anonymous Anónimo said...

Estares a falar de tonterías cando o alcalde debe de estar por enriba de soldos e dimes e diretes. Xabier é unha bóa persoa e un excelente alcalde e o que gane máis ou menos non importanta si levanta ó pobo.
Nunca votei anteriormente o BNG e nas últimas decidinme despois de ver como Maceda e arruinaba co PP. Por eso e para que Xabier manteña unha política clara, e sobre de todo espois da polémica do soldo,debería facer público o que gana en total.

13:03  
Anonymous Anónimo said...

Yo propongo que renuncies tu a tu sueldo, lo tienes? pues renuncia a él. No debes de tenerlo pq si no no dirias esas tonterías.
Ese es un suledo bastante justo para ese trabajo, no como el del alcalde de Ourense anterior del PP que ganaba 1 millón de pesetas al mes, un poquito de sensatez!

14:29  
Anonymous Anónimo said...

¿ Canto cobran os funcionarios do Concello, moitos deles (ou todos) colocados de forma "dixital" e caciquil?¿Canta xente traballa no Concello e cobran más de 1500, e seguro que non fan nen 4 horas?

16:11  
Anonymous Anónimo said...

desde luego como se ve la mano de los del pp en todo esto del sueldo del alcalde ,con el otro señor alcalde no hubo tanto debate y seguro que cobraba del ayuntamiento y de la diputacion dedicacion dos horas o menos que a veces dejo a gente plantada esperandole y seguro que era tan honrado que regalabva su trabajo y demas, pues yo que no me escondo detras de un anonimo y soy socialista veo que xabier esta 24 horas al servicio de maceda y visitando los pueblos para ver sus necesidades y lo que otros dejaron de herencia, por eso creo que este sueldo es justo lo que semerece por dedicacion plena a maceda juan jose gomez gomez santirso vila da serra

00:29  
Anonymous Anónimo said...

Me hace gracia el de las 9:07!!!

Como el alcalde es nacionalista y socialista tiene que ser transparente.

Se supone que los del PP, por ser del PP no tienen que serlo.

Es el eterno debate IZQUIERDA-DERECHA:

No votaré a la izquierda pq presumen de transparencia y de anti-caciquiles y después son los mismos.

SOLUCIÓN SORPRENDENTE: Votaré al PP, pues aunque son más ladrones y caciques que los de la izquierda, en realidad ya se les supone que son así, entonces no hay engaño.

- RAZONAMIENDO DEL CIUDADANO MEDIO GALLEGO

09:03  
Anonymous Anónimo said...

PARA O DAS 9:03.

CREO QUE O QUE ESCRIBIU É UNB GRAN INSULTO ATÓDOLAS GALEGAS E GALEGOS.
ESIXO RECTIFICACIÓN!!!!!

11:03  
Anonymous Anónimo said...

Eu son un CIUDADANO MEDIO GALEGO e non penso como o das 9:03. Ten unha cara de carallo!
Unha cousa é que discutamos o do soldo do alcalde e outra e que nos chame ós galegos cortos mentais. Un pouquiño de raciocinio!!!!

11:05  
Anonymous Anónimo said...

Considero que un alcalde de un ayuntamiento de menos de 5000 habitantes y teniendio en cuenta el fuerte endeudamiendo del Concello no debe cobrar un sueldo tan grande (+- 300 euros, con dietas). No es moral. Y no es moral ahora ni antes (Julito y Gregorio).

11:57  
Anonymous Anónimo said...

Mal que nos pese a TODOS el razonamiento del de las 9:3 tiene toda la razón del mundo y las pruebas de todos estos años en Galicia nos remitimos. mal que nos pese ese es el razonamiento de muchos gallegos, a ver si espabilamos! o a ver si seguimos espabilando...que algo ya lo empezamos a hacer.

14:13  
Anonymous Anónimo said...

Soy el de las 9:03:

No creo que insulte a nadie con mi comentario, simplemente es una conclusión obtenida después de los muchas dicusiones políticas que he tenido.

La prueba la teneis en Maceda, mientras votabais al PP nadie ponía nada en duda.

Yo soy gallego y no me sentiría ofendido por mi comentario. No soy ciudadano medio, pues yo creo que la crítica debe existir siempre, y no callar pq unos sepan esconderse mejor. A quien le ofende precisamente es pq cumple ese perfil al que hago referencia.

Un saludo

17:49  
Anonymous Anónimo said...

Para o das 17:49

Eres un demagogo. Agora escóndeste e renegas dos teus comentarios. Logo o pobo galego non é soberano? E logo porque quixo que maioritariamente gobernase un goberno de esquerdas? Saber cambiar é de tontos?
Creo que non eres galego porque en primer lugar non empregas a nosa lingua e pensando coma pensas pareces máis un castellanito.

19:28  
Anonymous Anónimo said...

Y PARA ZANJAR LA DISCUSIÓN DE UNA VEZ ME PODEIS CONTESTAR LOS DEL BLOQUE NACIONALISTA?

QUE PASARÍA SI ESOS 100 EUROS+ DIETAS (OTROS 1,500 EUROS) LOS GANASE UN ALCALDE DEL PPP ACTUALMENTE EN MACEDA Y NO TENIENDO DEDICACIÓN EXCLUSIVA?

POR CIERTO JAVIER: NO PROMETISTE ECHAR A PALOMANES DE LAS ALMENAS?

19:34  
Anonymous Anónimo said...

Creo que no me has entendido, lo explico de otro modo:

Quiero decir que el tradicional voto gallego al PP parece que a comenzado a migrar hacia el socialismo y el nacionalismo y que precisamente esos a los que tanto le ha costado decidirse a cambiar el voto y que en tantos años ni criticaban ni se planteaban cambiar el voto, ahora vienen exigiendo transparencia e historias que antes no sa sabía ni de la existencia de esa palabra y que tampoco les preocupaba.

04:07  
Anonymous Anónimo said...

O das 4:07 ten resaca moi cedo. Si fose tan galego coma dí escrebería na nosa lingua e non na lingua opresora.Segue insultando a intelixencia da nosa nación. Si non está agusto eiquí ou os galegos parescémoslles parvos que se marche para Castela e nos deixe en paz.

11:59  
Anonymous Anónimo said...

Propongo que democráticamente se celebre un referendum en todo el municipio para decidir si el Sr. Alcalde debe de tener un sueldo y sí esto fuese afirmativo la cantidad de euros que debe cobrar.

15:01  
Anonymous Anónimo said...

Soy de derechas pero no soy tonto. Aquí en maceda ha gobernado la derecha más ramplona y prehistórica, aunque existe una derecha moderna y democrática (Ruiz Gallardón por ejemplo). Actalmente en galicia y en muchos municipios gallegos está gobernando el matrimonio mal avenido del Bloque con el PSOE. En mi municipo ocurre esto, pero creo que los socialistas no pintan nada en el gobierno municipal. Gobiernan los nacionalistas de izquierdas. Como son de izquierdas, estes nacionalistas, deben aplicar un programa de izquierdas y progresista en el que prime el bien social por encima del individual.
Entonces mwe hago varias preguntas (y espero que las conteste públicamente el Sr. Alcalde):

1.- Porque se pone un sueldo de 1500 euros + dietas si en Maceda el dinero no sobra y existen familias que pasan gran necesidad.
2.- Porqué el Sr. Alcalde no explica públicamente lo que gana en TOTAL al mes?
3.- Porque no explica si tiene dedicación esclusiva al Concello?
4.- Porque algunos concejales de su partido y del PSOE creen que no debería cobrar sueldo alguno y que su contribución a levantar Maceda debería ser desinteresada?

Esperamos respuestas. Queremos transparencia (que porc cierto nunca existió en anteriores corporaciones).

15:30  
Anonymous Anónimo said...

Xa aburre o tema, que alguén me diga o que ten que cobrar dunha vez.
Claro que para non cobrar o mellor sería que aprobara unha oposición pola "jeta" e decir que traballara na Deputación como o Tixo. Prefiro pagarlle a un alcalde, a que lle regalen unha oposicíon (que é delito) como a maior parte dos ex-alcaldes do PP e funcionarios do Concello.

Por certo iso que de "...soy de derechas pero no soy tonto" é ben sabelo.
Un saúdo.

17:14  
Anonymous Anónimo said...

Coido que deberí cobrar somente as dietas se NON ten a dedicación exclusiva e si ten a dedicación esclusiva as dietas e poñamos non máis de 900 euros.Non sei canto se pode gañar cas dietas: é unha cousa que debería de aclarar Xabier.
Iste é unha discusión estéril porque en realidade somente sabe o que gña de alcalde il, e creo que nos vamos a quedar cas gañas de sabelo porque supoño que debe de ser suculento.

23:03  
Anonymous Anónimo said...

Tampouco sabemos o que ganas tí, nen os funcionarios de carreira colocados polo PP, incluida a muller do secretario.
Antes de botar merda, entérate de que son as dietas (abonos de desprazamentos, pago de comidas, viaxes, etc).
Francamente o debate é ruín, lexítimo pero ruín.

11:28  
Anonymous Anónimo said...

Despues de leer todo esto, a mi no me asusta el sueldo del alcalde, me asustan algunos comentarios o razonamientos que aquí se hacen como este:
" Creo que non eres galego porque en primer lugar non empregas a nosa lingua e pensando coma pensas pareces máis un castellanito".

No tengao palabras...hay que joderse! y lo siento por la expresión , pero no me sale otra, va a ser que yo tampoco soy gallega, pq "non emprego a nosa lingua" lo que da es ganas de no emplearla con "inteligentes" como este que te obligan a hablar de una determinada manera para merecer respeto...pero que verguenza de GALLEGO!

07:54  
Anonymous Anónimo said...

Si non empregades a nosa lingua é que non sodes galegos de verdade mal que vos pese.Marchádevos da nosa terra e deix´´adenos en paz. Teño moito máis de común cos nosos veciños portugueses que con vos.

08:31  
Anonymous Anónimo said...

08.31 prégoche que deixes as drogas, ou tomes a medicación antes de poñerte fronte o ordenador.
Dígocho dendeo o cariño, para os que levamos moitos anos loitanto pola lingua e este noso país.
Coas túas "masturbacions mentais" non nós fas nengún favor.
Iluminados e sectarios NON porfavor.

14:57  
Anonymous Anónimo said...

Parece que cambiou o debate, agora falamos de lingua e como sempre chega a gran frase de:

- va a ser que yo tampoco soy gallega, pq "non emprego a nosa lingua" -

e dicía Castelao: "O GALEGO QUE NON FALA A LINGUA DA SÚA TERRA NON SABE O QUE TEN DE SEU NIN É MERECENTE DELA"

Así que, non hai que obrigar a ninguén a falar galego, cada un que fale o que queira.

22:44  
Anonymous Anónimo said...

Creo que el mema de la lingua, que de momento no considero importante, es un tema que han planteado los bloqueiros para tapar el escándalo del sueldo del alcalde e Maceda.

23:21  
Anonymous Anónimo said...

Lo del sueldo es de cajón, es un valor/inversión para el pueblo. Si lo hace mejor que los anteriores, el sueldo es poco. Si lo hace igual o peor quizás es mucho.
Si le dedica tiempo al trabajo de Alcalde merece su justa compensación. Si los demás no han cobrado quizás es que no han querido dar argumentos para que se les exija, o aún peor han podido cobrarse por otro lado. Yo prefiero alguien que cobra por su cargo en su justa medida. 1500 euros no me parece nada fuera de lugar. Al fin y al cabo el trabajo de alcalde no es algo como el del típico funcionario que sale a las 2 de trabajar. En las fiestas estaba a pie de calle, si surge algo lo van a llamar aunque sean las 2 de la madrugada, y si alguno nos lo cruzamos por el pueblo seguro que no vamos a mirar al reloj para ver si está en su jornada y le consultamos algo o no lo hacemos porque ya acabó... vamos, que tendrá sus horas extras que seguro no va a cobrar. Habrá que valorarlo al final de su mandato, me parece pronto para hacer números.

00:57  
Anonymous Anónimo said...

Coido que a polémica do SUELDO DO XAVIER acabaríase sí publicaqmente nos dí o que gaña en total ó mes e si ten dedicación exclusiva: ESTO É MOI DOADO pero el prefire estar en silenzo.

10:12  
Anonymous Anónimo said...

DE UNA VEZ QUE SE HAGA PÚBLICO EL SUELDO DEL SR. ALCALDE...

12:43  
Anonymous Anónimo said...

PREGUNTAS SIN RESPUESTAS:

1.- Porque se pone un sueldo de 1500 euros + dietas si en Maceda el dinero no sobra y existen familias que pasan gran necesidad.
2.- Porqué el Sr. Alcalde no explica públicamente lo que gana en TOTAL al mes?
3.- Porque no explica si tiene dedicación esclusiva al Concello?
4.- Porque algunos concejales de su partido y del PSOE creen que no debería cobrar sueldo alguno y que su contribución a levantar Maceda debería ser desinteresada?

Esperamos respuestas. Queremos transparencia (que porc cierto nunca existió en anteriores corporaciones).

MANUEL. CALVELO.

12:45  
Anonymous Anónimo said...

Manuel de Calvelo, como hai moita fame no mundo porque non lle dis ao Baltar, a Zaplatana e aos impuados de Gescartera, que devolvan o cuartos.
A mín esta xente coma ti dame pena, se queres transparencia vai aos plenos que para eso cambiaron de hora (8 da tarde) para que poda ir todo o mundo, non como antes e a ben seguro que non fuches a ningún. Neses plenos é onde se fala e se aproba todo incluido o que cobra o Alcalde, como vexo que tes moito dúbidas a ben seguro tanto XAbier como Ana non teran problemas en resolver as túas dúbidas que non ten deixar dormir.

14:43  
Anonymous Anónimo said...

A mín preocúpame máis todos os colocados na Deputación, acinados, sen mesa nen traballo, segundo informou a prensa son dúceas, sen tareas asignadas. Cantos centos de miles de euros lle costa a Deputación manter aos familiares do PP.
Eu non son de Calvelo, pero tamén pido transparencia.

14:46  
Anonymous Anónimo said...

No hay peor sordo que el que no quiere oir.
Sabemos que cobra 1500 euros al mes.
Sabemos que tiene dedicación parcial.
Todo está recogido en actas, y plenos.
¿Transparencia? Bueno aqui todos sabemos quien son los que la piden.
Por mucho que os duela ¡¡¡ YA HAY TRANSPARENCIA!!!
JoDe mucho pasar, a la oposición.
Lo bueno de internet, es que este blogger os sirve de teparia.

14:50  
Anonymous Anónimo said...

Polo menos deste alcalde sabemos o que vai cobrar, dos anteriores non sabemos o que cobraron e desgraciadamente o que ROUBARON que foi moito, e roubar non é só coller cuartos, se non o uso que se fai do público para arranxar os privado (exemplo: maquinaria para arranxar fincas de amiguiños, etc).
Basta ver a lista que levaba o PP, para saber cales eran os motivos polos que ían.

15:01  
Anonymous Anónimo said...

eu sei de máis de un que se apunto nas listas do PP para coller traballo. Pobriños, chegaron tarde... agora que se apunten as do BNG o do PSOE, que ben seguro lle darán traballo.

16:01  
Anonymous Anónimo said...

En la página PERTUBACIÓN ALIENÍGENA censuran opiniones sobre el sueldo del Sr. Alcalde, sin ser opiniones que insulten o denigre.
Creo Lucas que con mis comentarios no he insultado a nadie.
Pero los has borrado porque son radicalmente lo contrario a lo que piensas y esom sabes como se llama:ni más ni menos que FASCISMO. Mucho criticais al franquismo y en el fondo utilizais los mismos métdos:aplastar cualquier opinión contraria.
!Sé demócrata! Te lo agradecerá tu conciencia.

09:57  
Anonymous Anónimo said...

Estais locos.NO TENGO NADA QUE VER CON NEREA NI CON PALOMANES.....son repugnantes.
En cuanto sale alguién que tiene una opinión contraria le colocais el sanbenito de Nerea......
Sólamente quería advertir que si un bloggero se considera demócrata NO DEBE BORRAR las opiniones que le molesten (siempre y cuando no sean insultantes, como es el caso). Fué lo que me pasó con el blog de LUCAS: mucho idealismo y emocracia y es más fascista que las SS.

12:09  
Anonymous Anónimo said...

TOTAL NADIE SABE LO QUE GANA EN REALIDAD JAVIER....ES UN SECRETITO.

11:13  
Anonymous Anónimo said...

Pois digo eu, que dende a liberdade, cada un no seu blog, di o que lle da a gana e deixa entrar a quen lle da a gana, a ver si nos enteramos, que non hai que enfadarse cando nos borran opinions dun blog, se non estás de acordo non o leas e punto...
por certo eu non traballo gratis, e non coñezo nadie que o faga, tampouco me parece para tanto o soldo do alcalde...eu traballo para a empresa privada e creo que na miña empresa unha persoa que teña certa responsabilidade cobra bastante máis que o alcalde de maceda... e creo polo que vexo tódolos días que a maioría dos alcaldes de Galiza se moven a nivel económico en niveles bastante máis altos que O alcalde de Maceda.
A min tanto o que estaba antes como o que está ahora me parecen boa xente, pero, creo que o alcalde de antes estaba moi limitado polo seu partido( ou sexa mandaba Baltar en Maceda) e este ten máis poder de decisión ou máis liberdade para facer ou desfacer...o que non sabía e que o anterior non cobraba.
Marta

17:47  

Publicar un comentario

<< Home